مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 آذر 1400 ساعت 07:052021-12-10سياسي

اجمالی| صفوف متحد مردم نصف جهان برای اقامه نماز باران


از دقایقی قبل مردم اصفهان از گروه های مختلف سنی و اقشار گوناگون با حضور در گلستان شهدای اصفهان آماده اقامه نماز باران هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اصفهان، از یک ساعت قبل از مراسم اندک اندک جمع مستان می رسند، پدری با دو فرزند خردسالش آمده است و سجاده را پهن کرده و آماده نماز است.

کودکان معصوم این شهر آنقدر امیدوار به رحمت الهی هستند که چترهای خودشان را هم آورده اند.

جانباز عزیزی را دیدم که با زخم جهاد که بر جسمش نشسته و او را به عصایی تکیه داده می آید و روحانی ای که حتی با بیماری اش و با ویلچر به مراسم آمده است.

 امروز نماز باران به امامت آیت الله سید ابوالحسن مهدوی امام جمعه موقت اصفهان در جوار شهیدان سرافراز اصفهان اقامه خواهد شد.

در این مراسم که با حضور عموم مردم اصفهان برگزار می شود، اصفهانی ها دست به دعا می شوند و از خدای بزرگ می خواهند تا با لطف و رحمت خود اصفهان را از نعمت باران متنعم سازد.

 به واسطه کمبود بارش های جوی و بروز خشکسالی های پی در پی و سو مدیریت سالیان گذشته در مدیریت منابع آب، مسائل متعددی در فلات مرکزی ایران از جمله اصفهان ایجاد کرده و کشاورزان را با مشکلاتی مواجه کرده است.

هفته گذشته جریان معاند و ضدانقلاب با تزویر و نیرنگ تلاش کرد با سواستفاده از مطالبات کشاورزان به ناامنی در اصفهان دامن بزند که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجمالی| صفوف متحد مردم نصف جهان برای اقامه نماز باران

اجمالی| صفوف متحد مردم نصف جهان برای اقامه نماز باران